תנו לסרט תדמית לעבוד בשבילכם!

רוצה שסרט התדמית שלך יופק במקצועיות?
חשוב לך לעבוד עם המומחים בהפקת סרט תדמית ולדעת בוודאות שהנך בידים טובות?
עמידה בלוחות זמנים היא תנאי בלתי מתפשר עבורך?
אפשר להפסיק לחפש...
הגעת למקום הנכון.

אנו מזמינים אותך להתקשר עכשיו לשיחת יעוץ ללא כל התחייבות - 054-6366483
"טייק סתיו עשו עבודה מצוינת מ"א עד ת". אני יזם היי-טק ותיק. הקמתי וניהלתי מספר חברות ויש לי למה להשוות. ללא ספק טייק סתיו עברו את רמה הגבוהה ביותר של ציפיותיי. מקצוענות מכל הבחינות: גם טכנית, גם תפעולית, גם יצירתית וגם בהבנת הראש שלנו. תמשיכו ככה. אדוארדו שובל."

מבין לקוחותינו:

המומחים בהפקת סרט תדמית  - לקוחות טייק סתיו
איך סרט יכול לעבוד בשבילך?

סרט תדמית לעמותה

סרט תדמית אפקטיבי ומשכנע לגיוס משאבים, הוא המומחיות שלנו. סרט תדמית טוב ואפקטיבי מתחיל בהבנת נפש התורם, ייחודיות העמותה וסגנוננה המיוחד, דרך תהליך ממוקד של בניית תכנית הפקה ברורה להשגת סרט אפקטיבי וממוקד, במינימום השקעה ובמקסימום תפוקה. סרט תדמית יכול להמתמקד בפרוייקט נקודתי או בהצגה כללית של הארגון, להקרנה באירועי התרמה חוגי בית או בפני תורמים פוטנציאלים. סרט תדמית טוב הוא זה שמשלב תסריט טוב עם הפקה מקצועית ושבסופו של דבר הוא לא רק יפה אלא גם אופה... נוגע ללב, אמין ואישי שעושה עבור מגייש התרומות את העבודה.

סרט תדמית לעסק – להמחשת ושיווק מוצר או שירות, להעלאה לאתר אינטרנט, הקרנה בנקודות מכירה או המתנה, כנסים ותערוכות, למיתוג, הגדלת המכירות והפיכת מבקרים או מתעניינים לקונים.

סרט תדמית לעמותה – סרט לגיוס משאבים, להצגת פרוייקט נקודתי או מיתוג ארגון כללי, להקרנה באירועי התרמה, חוגי בית או בפני תורמים פוטנציאלים. הפקת סרט נוגע ללב, אמין ואישי שיעשה בשבילך את העבודה ברגישות ומקצועיות. אתה רק תקצור את הפירות.

תוכן וידאו לאינטרנט - סרטוני וידאו קצרים שיכניסו תנועה וצבע לאתר שלך ויגרמו לגולשים לחזור ולספר לחברים... טיפים מצולמים, המלצות של לקוחות, סרטוני הדרכה, עסק בדקה - כרטיסי ביקור קצרים לעסק, קליפים ויראליים ועוד...

הפקות DVD למכירה – הפקת סרטים להפצה רחבה, דוקומנטרי, הדרכה, תייירותי, שיעורים מצולמים וסדנאות. ההפקה נעשית ברמה מקצועית להפצה.

דוקומנטרי – תיעוד תהליכים משמעותיים והפקת סרטים דוקומנטריים אישיים הכוללים ראיונות וסיטואציות מהשטח. מתאים למארגנים טיול משמעותי בארץ או בחו"ל, לחברות תיירות או לפרטיים.

סרטים לאירועים מיוחדים – הפקות מקור של סרטי חיים, סיפור ביוגרפי בליווי תמונות או קטעי וידאו, סרטים מקוריים לאירועים משמעותיים.

לא בטוחים איזה סרט אתם צריכים?
אנו מזמינים אותך לשיחת יעוץ ראשונית
ללא כל התחייבות! 054-6366483
רוצה לדעת כמה זה יעלה לך?
כל מה שצריך לעשות זה למלא טופס קצר ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית!